torsdag den 17. juli 2014

MOBILE APPS

Hej Bloggen!

Tror det er tid til at jeg viser hvilke spil apps som jeg har på min mobil! Måske du mangler et nyt spil du kan bruge? Kan i hvert komme med 12 sjove spil. Måske har du prøvet nogen af dem før, måske du finder et sjovt og nyt interessant spil. Spillende er god tidsfordriv. Når jeg træner med min hullahopring, så spiller jeg Hay Day og Uno imens. I mit næste indlæg vil jeg igen begynde at blogge lidt om mine trænings-vaner for tiden. Har du et ynglingspil for tiden?
// Anne.

1. Hay Day 2.UnoFriends 3.BTD Ballono 4.Imvu 5.Test 6.Temple Run 7.Sims FreePlay 8. Mega Jump 9. NJDC Free 10. Subway Surfer 11. Madcoaster 12. Hvem er jeg? 


2 kommentarer:

  1. Elsker HayDay - ellers er jeg rimelig afhængig af Kim Kardashian's nye spil, haha ;)

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg blevet, det er et super sjovt spil C:

      Slet