fredag den 11. juli 2014

COPENHAGEN.

Hej Bloggen!


For et par uger siden, var jeg en tur til København, hvor en af mine veninder fik lavet en piercing i navlen hos 'The old barbershop.' Det var en hyggelig tur, vi boede på et Hotel, som lå lige op af Istedgade, så vi fik da set en hel del som vi ikke er van til. Vi blev også vist rundt af en person, som havde været hjemløs og havde sat i fængsel i flere år. Han fortalte os om sin barndom og hvor hårdt han havde haft det. En af de ting jeg elsker ved København er generelt bare storbylivet, men en anden ting er at jeg bliver inspireret af de mange folk, som er der. Hvad elsker i mest ved København? Nogen af jer har spurgt om min Instagram, hedder annepigendk der inde. 


// Kram Anne

6 kommentarer:

  1. Hej! Super fin blog du har, du velkommen til at kigge forbi min hvis du får lyst :)

    //Line
    www.Linebiine.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line! Tusind tak for din søde kommentar og vil da lige tage et kig på din blog også ;-)

      Slet
  2. Lyder spændende, København er en skøn by!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og ja København er skøn! Sød blog du har c:

      Slet
  3. Uh spændende! Savner KBH, ville ønske jeg boede der :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Samme her, København er en skøn livlig by! C:

      Slet