fredag den 18. juli 2014

MY SUMMMERHITS

Hej Bloggen!

Har lige tænkt mig at lave en lille top 'fem' over mine summerhits, som jeg hører mest for tiden. Ved godt at vi alle sammen hører meget forskelligt musik, men disse fem er i hvert fald nogen jeg kan høre igen og igen uden at få hovedpine.De fleste dage bruger jeg nede på stranden, hvor jeg slikker sol og som sagt, intet er bedre end en kold dukkert under vandet en gang i mellem. Inden jeg kører ned til stranden, på min cykel, så oplader jeg altid lige min mobil. Når jeg så er nede på stranden står ellers bare på spotify med min beach-playliste. I dag har jeg brugt min tid på at sole mig og lave jordbær smoothies, vejret er super skønt! Hvad bruger i jeres tid på, når vejret er lækkert?
// Anne.


1. I'm A Mess - Ed Sheeran.
2. Mama said - Lukas Graham.
3. There is noone like me - Jake Miller.
4. We Are Tonight - Billy Currington.
5. Don't - Ed Sheeran. (Elsker at træne med min hullahopring til denne her sang.) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar