fredag den 27. juni 2014

NEWS ABOUT MY LIFE.

Hej Bloggen!

Så gik endnu et år og jeg er færdig med at gå i 10.klasse. Det har været et super godt år med mange forskellige oplevelser og minder, som jeg aldrig vil glemme. Næste år starter jeg på gymnasiet. Jeg glæder mig helt vildt til, at se hvem jeg kommer i klasse i med. Lige fortiden drømmer jeg om at læse videre til eneringsvejleder/ diætist, efter mine tre år på gymnasiet. (STX.) Jeg skal ikke rigtig noget i min sommerferie, så bruger den på at hænge ud med mine gamle barndomsvenner og feste. Når solen skinner og der er over 16 grader, så bruger jeg min tid nede på stranden. Skal I lave noget specielt I jeres sommerferie?

// Kram Anne og håber i alle får en god sommerferie.
                                               


4 kommentarer:

  1. Jeg skal for første gang på ferie til et varmt land. Jeg tager til Sunny Beach i Bulgarien om fire uger :)

    Jeg er netop startet forfra med min blog, og jeg ville blive super glad, hvis du gad kigge forbi!
    // wintercaused.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor lyder det bare super fedt! Har også en del venner, som tager ned til Sunny Beach i år. Håber at du får en super godt tur ;-)
      Vil jeg da lige gøre, synes du har en super fin blog!

      Slet
  2. Jeg skal selv på STX efter sommeren, er sygo spændt! :)
    Din blog er virkelig fin, meget inspirerende og personlig. Ny læser her :)) Keep up the good work !! Knus
    Xx Moniquemaries.blogspot.dk - kig gerne forbi hvis det lyster.

    SvarSlet
  3. Hej Monique, tusind tak for din kommentar, den varmer. Håber du får en god start efter ferien og at det bliver tre spændende år, glæder mig også selv helt vidt!
    Har tjekket din blog ud og er nu også blevet fast læser af den :-)

    SvarSlet