søndag den 16. februar 2014

RELAXING DAY.

Hej Bloggen!

I dag har jeg valgt, at slappe totalt med lektierne inden jeg starter de stressede skoledage igen. Det bliver dejligt, at komme igang igen. I morgen skal jeg til førstehjælpskursus, ved endnu ikke så meget om det endnu, end at vi kommer til, at få det på vores kørekort når jeg engang skal tage det om et års tid. Spørg mig endelig ikke hvorfor jeg valgte at ligge dette her billede op, synes det virkede lidt afslappende haha, langt fra det kønneste billede, men altså har altid fået og vide, at jeg har det kønneste smil i hele verden, hvilket jeg kun tager, som et kompliment. I denne her uge, har højdepunktet nok været, at jeg har været i biografen med min bedste ven Mads, hans ven Nicklas og min søster og se klassefesten 2. Håber i har haft en god ferie? 

// Kram Anne.

2 kommentarer:

  1. Super sød blog !

    Kys, http://erica-schou.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Tak for de søde ord :) Super fin blog du har dig!
    Følger dig nu :)

    Xoxo
    moniquemaries.blogspot.dk

    SvarSlet