torsdag den 13. februar 2014


SISTER LOVE...

Hej Bloggen!

Nu er det en del tid siden jeg sidst har blogget, men starter op igen, med mere personlige indlæg omkring træning og mit liv osv. I morgen vil jeg ligge et billede op af et nyt outfit, som jeg bare er in love with. Jeg håber, at i alle sammen har det godt der ude! Jeg nyder at have vinterferie, hvor jeg for første gang siden sommer's bare kan slappe totalt af uden lektier. De fleste af jer ved sikkert, at jeg har valgt, at tage 10.klasse på en privatskole, som mine forældre betaler for. I fremtiden, vil der komme en masse nye indlæg, så glæd jer. På billedet kan i se mig (hende med det brune hår) og min søster, et hyggeligt stemningsbillede.
Har også fået oprettet en blog på facebook, men den bliver ikke brugt så meget.
// Anne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar