torsdag den 13. februar 2014

PINKI NAILS.

Hej Bloggen!

Her sidste besluttede jeg mig for, at lave negle. Det skal lige siges det er første gang jeg har prøvet, at gå med falske negle, som jeg selv har lavet. Det tog ca. to timer i alt, men er da godt tilfreds med mit resultat. Jeg har købt en lille pakke, som er fra Matas (se billede), som hedder "Depend, gele kit" hvor der er 40 stk. negle i til 159 kr.-, hvis I er interreserede kunne det godt, være at jeg en dag lavede en lille video med, hvad man skulle gøre trin for trin. På ringefingeren har jeg valgt, at sætte en lille sten på, købte en pose fra 10'eren med dem og synes virkelig det lige gav prikken over i'et, som man siger.




4 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud!

    Bloggingbyceylan.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Vil rigtig gerne se er guide! :-)

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Super, skal nok lave en engang næste gang jeg kommer negle på! (-;

      //Kram Anne.

      Slet