fredag den 20. september 2013

MIN KOSTPLAN.
 
Hej Bloggen!
 
Som jeg havde lovet nogle af jer, ville jeg ligge min kostplan ud, ikke at jeg selv helt følger den til punkt og prikke, men da mange har spurgt efter den, har jeg nu alligevel valgt at ligge den ud. mange ved sikkert godt, at jeg går meget op i kost og træning.
 
Her er min kostplan:
 
Morgenmaden: Man spiser frugt fra de første fire timer man er vågnet. Altså det vil sige, at hvis du vågner kl.6, så må du kun spise frugt indtil kl.10. Bliver du sulten ex, kl.8 selvom du har spist morgenmad kl.6, så spiser du bare et stykke frugt. (håber at det er til at forstå.)
 
Middagsmad: Til Middag plejer jeg at spise to skiver rubrød og bliver jeg mere sulten, så spiser jeg frugt.
 
Aftensmad: Til aftensmaden spiser jeg, som regel bare det der giver, men det er altid en god ide, at spise dobbelt op på grøntsager, men jeg har dog også lavet et skema til det: Drik et glas vand inden du spiser, det gør sådan at du føler dig mere mæt. Dobbelt op på grøntsager, altså 3/4 af tallerkenet er grøntsager og 1/4 er kød/Kartoffler/Andet! Man spiser til man mæt, men det gælder pr. potion/tallerken.  
 
Andre gode råd:
 
Når du drikker et glas vand inden du spiser, så spiser du lidt mindre end hvad du ellers ville have gjordt, du føler dig altså mere mæt.


Fandt lige denne her fantastiske sang med Birdy - People Help The People. Har i egentlig fået opdateret jeres IPhone til det nye Ios 7? hvad synes i om det? Kan ikke finde ud af om jeg også skal opdatere min Iphone. 

Gode trænings App:

Når jeg skal træne bruger jeg appen "Daglig Træning GRATIS." Med appen kan man både træne mave, arme, balder, kredsløb og ben. Appen er meget nem at finde ud af og jeg har aldrig rigtig haft problemer den. I starten kan det godt være lidt hårdt, at lave nogen af øvelserne, jeg vil dog også lige indrømme, at der er nogle enkelte øvelser jeg ikke kan. 






2 kommentarer:

  1. Super sød blog. Kunne du tænke dig at følges? giv mig endelig besked her:
    http://annesophielynge.blogspot.dk knus

    SvarSlet
  2. Hej, super fin blog du har! Kig forbi min hvis du får lyst :)

    //Line
    www.Linebiine.blogspot.com

    SvarSlet