lørdag den 15. februar 2014

DR MARTENS STØVLER.

Hej Bloggen!

Her sidste dag, var jeg med min mor og søster ude for at købe nogle vinterstøvler, som skal bruges når jeg skal ned og stå på ski i Østrig om en uges tid. Inden jeg tager støvlerne med derned, skal de dog lige gåes lidt til. De er købt i skoringen i Sønderborg. De har kostet 1425 k.- og der er pels/plys indeni, hvilket bare gøre at de er mega behagelig, at have på. Jeg bruger rigtig str. 38 i sko, men købte dem i str. 39, da jeg også skal have tykke strømper på indenunder. Hvilke vinterstøvler har I?  






11 kommentarer:

  1. Ej, hvor er de dejlige!

    Fluffyloveblog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ja de er så, de er helt fantastiske at have på :p

      Slet
  2. Hvor er de fede! Ville ønske jeg kunne passe Dr. Martens men mine fødder er for smalle.. ^^
    Kig gerne fobi: Vonsnef.com

    SvarSlet
  3. Åh, de er så fede!

    http://fairestaddiction.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. åh, de er lige til at savle over. <3

    kig gerne forbi:
    sweetlikehoneypie.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ja de er så! - Tager med glæde et kig forbi din blog<3

      Slet
  5. Fin blog du har dig!
    Kunne du tænke dig at følges?:)
    Så kig endelig forbi og smid en kommentar:)
    Knus
    Bynanasoerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. hvor er de fede!

    kig forbi,
    http://stinewinth.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Har et par i sort, som jeg elsker elsker elsker.
    Overvejer lidt at købe et par i en anden farve her til vinter... Tænker hvid... :)
    Tjek min blog, smid en kommentar, det ville betyde alt.
    Knus Sidse Josefine // www.sidsejosefine.dk

    SvarSlet