fredag den 14. februar 2014


TEN THINGS.
Hej Bloggen! 

Vil lige dele 10 ting, som i sikkert ikke vidste om mig.

1. Har aldrig set titanic (er jeg igang med nu haha.)

2. Er bange for hunde, ved ikke hvorfor.

3. Jeg har en eller anden form kærlighed til mit tøj. Lyder måske lidt underligt, men ja.

4. Jeg elsker at prøve nye grænser af når det kommer til min tøjsmag eller hvis jeg dyrker sport.

5. Jeg kan ikke have mere end 4-5 faste venner omkring mig, da jeg lever et meget travlt liv.

6. Jeg har svært ved at stole på folk, da jeg godt have følt mig svigtet på nogen punkter.

7. Jeg har svært ved at blive fan af nogen, men ser lige fortiden rigtig meget op til en blogger på youtube, som hedder Bethany.

8. Jeg klinger bedst med drenge, da jeg kommer bedst ud af med dem, synes nogen gange godt, at det kan blive for meget drama rundt omkring nogen af pigerne i min klasse.

9. Jeg elsker folk der er unikke og er lidt anderledes på en eller anden god måde, igen lidt svært at forklare.

10. Jeg har en drøm om at blive en kendt blogger, men er også lidt bange for det, men ja, det var ti ting omkring mig, håber i kunne lide det. // kram Anne.

En af ynglings sangende fortiden er Daniel Powter - Bad day.


7 kommentarer:

  1. Elsker sangen! Fedt indlæg, føler at man kender dig lidt bedre nu :-D

    http://karolinehaugaard.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Aw tusind tak og skøn blog du har! (-;

      Slet
  2. Har også en form for kærlighed til mit tøj, jeg elsker det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt forståeligt, man kan ikke andet ned at elske det! (-;

      Slet
  3. Har også haft svært ved at blive fan. Lige pludselig kommer det.
    Knus Snif
    Vonsnef.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Har egentligt ikke svært ved det, kan bare ikke se logikken i at skulle være sådan overdrevet fan af nogen, det er selvfølgelig op til folk selv haha.

      Knus Anne.

      Slet
  4. hyggeligt indlæg!

    - kig gerne forbi min blog, hvor jeg har en lækker giveaway i gang;
    http://stinewinth.blogspot.dk/2014/02/giveaway-time.html

    SvarSlet