søndag den 8. september 2013

MY LIFE TODAY!

Hej bloggen!

Dette indlæg kommer til at handle om hvad jeg går og laver for tiden og hvordan det går på den nye skole. De fleste ved sikkert, at jeg er begyndt i 10. klasse på en privatskole. Jeg en af de få heldige (1 ud af 28 elever), som er kommet ind på skolen. Skolen havde sidste år et gennemsnit på 9,4, hvilket vil sige at den ligger på top to over hele landets skoler. I år skal vi op og ramme et gennemsnit på 9,8. Bortset fra det, så har jeg fået en masse nye venner, en af dem hedder Sarah og hun skal være med i X-Factor sammen med en der hedder Liva. de stiller op, som en gruppe. ( Det vil sige at næste gang de skal til KBH, så skal hele klassen med ind og se dem synge, så vi kommer "måske" i tv.

 Skal nok, hvis jeg kan tage nogle billeder der inde fra.) Sidste dag havde vi sports dag og jeg skulle sammen med Iben lave tøjstafet. Er begyndt at høre en del Svensk og Norsk musik, ved virkelig ikke helt hvorfor, men synes bare at det lyder super fedt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar