søndag den 21. juli 2013

SOL, SOMMER OG STRAND.

Hej Bloggen!

Nu hvor det er sommer, så tager de fleste folk selvfølgelig på stranden. Selv har jeg kun været på stranden 2-3 gange indtil videre. Når jeg er på stranden plejer jeg altid spille strand tennis, jeg spillede det hele tiden sidste år, da jeg var i Italien. Her på det seneste har jeg fået shoppet en masse nyt sommer tøj, der kommer måske et indlæg med det også. Her i ferien har fået læst en bog, som er min søsters. Bogen hedder "Dame, knægt, joker" og er skrevet af Ina Bruhn - Hvis nogen nu var lidt nysgerrige. Jeg kan dsv. Ikke låne bøger på det bibliotek, som jeg plejer, da jeg lige er gået ud af folkeskolen. Næste år starter jeg i 10. klasse i en privatskole, hvilket jeg glæder mig sindsygt meget til. Overvejer lidt om jeg skal ligge en lille video ind, hvis jeg kan, har en del problemer med, at få dem oploadet. Hvad går i og laver for tiden? // Kram Anne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar