lørdag den 19. juli 2014

SUMMER DRESSES

Hej bloggen! 

I dag har jeg været et smut til Flensburg gågade sammen med min familie. Det har været en lang dag og ja jeg har været rigtig tidligt oppe. Min søster fik købt tre bluser og jeg fik købt sommer/fest kjoler, som jeg bare faldt pladask for. De er løse og luftige for oven og sidder stramt fra taljen og ned. De købt butikken pumkie og kostede 25 Euro pr stk. Det svarer sådan ca. til 200 kr. Hvilket vil sige, at de kostede 400 kr tilsammen. Hvilken en af kjolerne kan i bedst lide? Selv elsker eg mest den blomsterne for neden, da den minder mig mest om sommer. Begge kjoler kan dog bruges til alle former for lejligheder, som fødselsdage, fester, begravelse, barnedåb osv. 

// Anne.











2 kommentarer:

  1. De er begge super fine!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Frederikke! Tusind tak for din kommentar, er også selv hel vilde med dem begge to. ;)

      Slet